Шпонований журнальний стіл для обладнання кабінетів серії GRASP
Приймання замовлень.
Замовити товар Ви можете за телефоном 0980332050 в робочий час з 9:00 до 18:00, з понеділка по п'ятницю, або в Viber або написавши лист по І-мейлу. Також на сайті передбачена можливість зробити замовлення через «кошик».
Оплата замовлень.
Після погодження замовлення з нашим менеджером Ви можете здійснити оплату:
- На карту ПриватБанку;
- Безготівкова оплата на розрахунковий рахунок СПД без ПДВ (для цього менеджер виставляє рахунок-фактуру);
- Безготівкова оплата ТОВ із ПДВ (ціни з ПДВ обговорюються додатково), також виставляється рахунок-фактура.
- Готівкою при здійсненні доставки по Києву.
- Післяплатою при доставці службою «Нова Пошта», при цьому часткова передоплата обов'язкова.
Доставка замовлень.
- Доставка по м. Києву здійснюється транспортом нашої фірми та коштує, залежно від обсягу 250-600 грн.;
- Доставка по м. Києву можлива службами таксі за їх тарифами та за рахунок замовника;
- Доставка по всій території України здійснюється службами "Нова Пошта", "Делівері" за їх тарифами та за рахунок замовника. В середньому доставка поштовими службами займає від 1-го до 3-х робочих днів.
Повернення товару.
Ви маєте право на повернення товару протягом 14 днів з дня покупки (ст. 9 Закону України «Про захист прав споживачів»). Поверненню підлягають вироби, придбані зі складу готової продукції. Виріб, придбаний "на замовлення" поверненню та обміну не підлягає!
Повернення товару провадиться на наступних умовах:
- Товар не експлуатувався;
- Товар у справному стані;
- Немає механічних пошкоджень або слідів використання товару, збережено упаковку;
- В наявності товарний чек або витратна накладна для придбання товару.
Товар, зіпсований у процесі експлуатації, поверненню не підлягає (навіть якщо з дати покупки ще не минуло 14 днів), оскільки в цьому випадку діє ст.8 Закону України «Про захист прав споживачів».